dilluns, 18 de setembre del 2017

Rafa Ferrer llegirà ‘L'estimada’

El teu car fill, un mamonet
Encara,
S’ha despertat al llit on tu i
Jo ho fèiem.
Hem acabat la nostra febril
Feina,
I en jeure, nus, escampats sobre el llit,
Per aquell son suavíssim
Que ens pren,
El tendre fill de les teues
Entranyes,
Que tinc motius per dir-li fill
De puta,
Ha començat a cridar i jugar,
Pujant al teu amoríssim
Cos,
Caient feroç, des de la doble
Alçària,
Dels pits al dolç entrecuix,
Llençant crits.
Encara més: se m’ha pujat a mi
I ha descobert la meua
Artillería.
Li he deixat fer tot allò que 3

Ha volgut,
No amb sentiments,
Precisament, de pare,
Sinó, més bé, de tiberi,
Segons
Ha repetit Suetoni, el cabró.
L’has agafat l’has deixat a
Terra
I has ocupat, furiosa, el seu
Lloc,
T’has asssegut –no sé com ho hauràs fet-
Damunt mateix l’entrecuix
Meu, absorta
I amb el cos dret, I com
Transfigurada,
Has practicat un coit del que
Hom recorda.
M’has dessucat, i has restat

Molt cofoia.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada